Aktualności

Customer Discovery – odkryj swojego klienta z naszymi ekspertami

2018-09-18

Wydaje Ci się, że wiesz, dla kogo stworzyłeś swój produkt? Jesteś pewien, że innowacja, którą opracowałeś sprawdzi się w tym konkretnym środowisku? A może Twój klient ma inne potrzeby niż Ci się wydaje? Pomożemy Ci to odkryć!

Coca cola miała być lekiem na ból głowy, a penicylina powstała przypadkiem, przy okazji poszukiwania szczepionki na tyfus. Przypadkowość w odkrywaniu niektórych z najpopularniejszych produktów naszych czasów dowodzi, że sukces czasami jest tuż obok. Trzeba jednak go dostrzec. A kluczem do sukcesu jest klient i jego potrzeby.

Kluczem do poznania klienta z kolei są warsztaty Customer Discovery, koordynowane i organizowane przez ekspertów Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Najbliższe już 10 października w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej (ul. Rektorska 4, Warszawa).

ZAPISZ SIĘ

Rekrutacja trwa do 4.10.2018 r.

Dla kogo Customer Discovery

Warsztaty skierowane są głównie do przedstawicieli branży ICT, ale jeśli jesteś związany z innym obszarem technologicznym, także będziesz mile widziany. Zapraszamy naukowców, innowatorów, startupowców i przedstawicieli firm. Wszystkich, którzy mają produkt lub pomysł, ale brakuje im wiedzy lub umiejętności aby poprowadzić go biznesowo. Podczas warsztatów pokażemy jak zidentyfikować i poznać potrzeby swoich klientów bez konieczności zatrudniania zewnętrznej agencji focusowej. Szkolenie Customer Discovery przybliża umiejętności okołobiznesowe, daje narzędzia oraz wiedzę jak je wykorzystać. Nasze działania i program warsztatów realizujemy w ramach międzynarodowej współpracy z takimi instytucjami jak np. St John’s Innovation Centre/ Uniwersytet w Cambrigde

Warsztaty Customer Discovery są bezpłatne i realizowane w ramach programu Merlin.

Data: 10.10.2018

Czas: 10.00-15.00

Program warsztatów:

  • „Rozwój produktu” vs. „rozwoju klienta” – wprowadzenie do metodyki Customer Development
  • „4 steps to epiphany” – cztery kroki do walidacji i wdrożenia naszego pomysłu biznesowego w metodyce Customer Development
  • Customer Discovery – dlaczego warto zadać pytanie, kim są nasi prawdziwi klienci?
  • Problem statement – jak sprawdzić, czy nasz biznes rozwiązuje właściwy problem?
  • Segmentacja rynku – jak rozpoznawać i wybierać rynek docelowy?
  • Klient vs. użytkownik – jak dowiedzieć się, kim jest nasz klient skłonny zapłacić za nasze rozwiązanie?
  • Badania i wywiady z klientami – jak zadawać właściwe pytania?
  • Customer Validation – jak sprawdzać, czy nasze założenia są słuszne?
  • Informacje zwrotne – jak zbierać wartościowy feedback od klientów, który pozwala na udoskonalenie naszego rozwiązania?

Co da Ci warsztat:

  • zrozumiesz, jak odpowiednie rozpoznanie potrzeb klientów może wpłynąć na skuteczność modelu biznesowego i minimalizację kosztów
  • nauczysz się, jak samodzielnie prowadzić skuteczne badania z obszaru Customer Development
  • zobaczysz, jak tworzyć MVP, które pozwala walidować Twoją propozycję wartości
  • dowiesz się, jak w kilku krokach wdrożyć proces Customer Validation w Twoim biznesie

Projekt otrzymał finansowanie z programu „Horyzont 2020” w ramach umowy o dotację nr 780460.

zdjecie: freepik.com

startup_europe_lepsza rozdzielczosc

 

merlinHigh

Seo wordpress plugin by www.seowizard.org.