Aktualności

#Mikroinnowacje #Makroefekty w biznesie – konferencja upowszechniająca innowacje społeczne

2018-06-11
Mikroinnowacje makroefekty w biznesie_PPNT_58 czerwca w PPNT odbyła się konferencja #Mikroinnowacje #Makroefekty w biznesie upowszechniająca innowacje społeczne wypracowane w ramach projektu PO-PO-JUTRZE.

Konferencja #Mikroinnowacje #Makroefekty w biznesie dedykowana była menedżerom, przedsiębiorcom i wszystkim innym aktywnym zawodowo ludziom. Uczestnicy mieli okazję poznać nowoczesne narzędzia rozwoju i edukacji przydatne nie tylko w codziennej pracy, ale też poza nią. A wszystkie one to innowacje społeczne o przełomowym charakterze, na dodatek – dostępne bezpłatnie!

Uczestnicy mieli okazję wysłuchać inspirujących prezentacji oraz wziąć udział w warsztatach:

Warsztaty przybliżające innowacje
  1. TRZECI HORYZONT – Przybliżamy myślenie o przyszłości.
    Innowacja społeczna opracowana przez Zuzannę Skalską i Katarzynę Kończak.
    Trzeci Horyzont pomaga spojrzeć na firmę z perspektywy przyszłości. Dzięki warsztatom, uczestnicy mogą wypracować od kilku do kilkunastu pomysłów – konkretnych planów działań. Rozpoznają z czego wynikają zmiany w przedsiębiorstwie i na czym dokładnie polegają. Następnie znajdują sposoby na to, w jaki sposób tworzyć rozwiązania w odpowiedzi na zachodzące zmiany.
  2. AKCELERATOR INNOWACJI – Sposób na wypracowanie innowacji w Twojej firmie
    Innowacja społeczna opracowana przez Michała Szewczyka i Artura Brzyskiego.
    To uproszczony proces oraz narzędzia do nauki pracy metodami myślenia projektowego. Autorzy rozwiązania stworzyli narzędzie, dzięki któremu pracownicy mogą wewnętrznie, własnymi zasobami, wypracowywać pomysły na innowacyjne zmiany w firmie.
Warsztaty przydatne w codziennej pracy
  1. PREASENTI – doskonal sztukę prezentacji pod okiem mentorów
    Innowacja społeczna opracowana przez Magdalenę Jagielską i Monikę Aksamit – Koperską.
    Preasenti to platforma pozwalająca na ćwiczenie sztuki prezentacji pod okiem mentora dostępnego on-line.
  2. PUDEŁKO ROZWOJU– zorganizuj idealne wydarzenie edukacyjne
    Innowacja społeczna opracowana przez Bartosza Paczkowskiego i Martę Buzalską.
    Wszyscy, którzy kiedykolwiek musieli organizować jakiekolwiek wydarzenie, z pewnością wiedzą z jaką ilością stresu to się wiąże. A Pudełko Rozwoju zawiera gotowe wskazówki, które pomagają przejść gładko nie tylko przez proces planowania, ale też zarządzania wydarzeniem.
Warsztaty na styku życia prywatnego i zawodowego:
  1. BALANSER – bądź sobą i żyj (wy)godnie!
    Innowacja społeczna opracowana przez Mikołaja Maciejewskiego i Agatę Wittchen – Barełkowską.
    Program warsztatów pomaga zachować równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym (work/life balance). Został opracowany z myślą o tych, którym grozi wypalenie zawodowe lub którym trudniej niż dawniej jest zachować równowagę w pracy i życiu prywatnym. Problem ten dotyczy nie tylko menadżerów wyższego szczebla, ale także tych, którzy w życiu zawodowym są pozbawieni profesjonalnego wsparcia w tym zakresie np. pracowników małych przedsiębiorstw.
  2. MÓJ TRENER – zapamiętaj to, czego się nauczysz
    Innowacja społeczna opracowana przez Małgorzatę Mrug i Annę Grajewską.
    Warsztaty Mój Trener prezentowały aplikację mobilną, która pozwala nie tylko na przechowywanie materiałów ze szkoleń w jednym miejscu, ale też na ich systematyczne powtarzanie. Jeśli więc czujecie, że po kolejnych szkoleniach nadal zdarza Wam się popełniać te same błędy – warto skorzystać z aplikacji, która daje szansę na odświeżanie wiedzy na bieżąco.

Efekt projektu PO-POJUTRZE

Wszystkie innowacje społeczne prezentowane na konferencji wypracowane zostały w ramach projektu PO-PO-JUTRZE. Prace nad nimi trwały dwa lata. Ostatecznie wyłoniono 16 najlepszych projektów, które obecnie wprowadzenie są na rynek. Poznański Park Naukowo-Technologiczny oraz SENSE, partnerzy prowadzący projekt, zapewnili pomysłodawcom doradztwo, szkolenia i wsparcie na każdym etapie rozwoju pomysłu

Zdjecia; Anna Kurgan

Logotyp UE_projekt Po-Po-jutrze

Seo wordpress plugin by www.seowizard.org.