Aktualności

Tydzień szkoleń i spotkań: Doing business in… Germany

2015-03-04

PPNT Poznań - Doing business in Germany 2015Interesuje Cię rozwinięcie swojej działalności zagranicą, ale nie wiesz, jak to zrobić?

Zapraszamy na drugie spotkanie z cyklu „Doing business in..”, które odbędzie się 17 marca w sali 56 bud. C4. Tym razem podpowiemy, jak wystartować na rynku niemieckim. Nasi prelegenci opowiedzą m.in. o aspektach prawnych oraz eksporcie do tego kraju, a także przekażą praktyczne wskazówki dotyczące prowadzenia działalności w Niemczech.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, którego interesuje start na rynku zagranicznym, chciałbyś dowiedzieć się ważnych informacji, a dodatkowo nawiązać ciekawe kontakty, zachęcamy do rejestracji.

Zgłoszenia przyjmujemy do 15 marca. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń. Prosimy o zabranie wizytówek.

Osoba do kontaktu: Anna Garbacka anna.garbacka@ppnt.poznan.pl, tel.: 61 622 69 02

AGENDA

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

***
Prelegentami Doing business in Germany będą m.in.:

Jan Masalski – cała jego kariera zawodowa związana jest ze współpracą gospodarczą z zagranicą począwszy od handlowca w firmie Coopexim w Warszawie, przez placówki zagraniczne i Ministerstwo Gospodarki, w którym wiele lat odpowiadał za sprawy integracji europejskiej oraz bilateralnej współpracy gospodarczej m.in. z Niemcami i Austrią. Posiada bogate doświadczenie w doradztwie i informacji prawno-podatkowej dla polskich eksporterów na rynek niemiecki, w organizacji seminariów i konferencji promocyjnych, misji handlowych, giełd kooperacyjnych czy spotkań z firmami i inwestorami.

Anita Suwała jest Account Managerem w firmie getsix, jednym z czołowych polskich dostawców outsourcingowych w zakresie rachunkowości i księgowości, specjalizującym się w obsłudze międzynarodowych firm, głównie z krajów niemieckojęzycznych. Do jej zadań należy m.in. doradztwo biznesowe, w szczególności w zakresie strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw (strategia wejścia oraz penetracji danego rynku).