Aktualności

Jakich usług potrzebują startupy? Szkolenie dla Instytucji Otoczenia Biznesu

2016-11-22

Pracujesz w instytucji otoczenia biznesu i tworzysz ofertę dla przedsiębiorców? Pomagasz pomysłodawcom rozwijać ich biznes? Prowadzisz szkolenia lub inaczej wspierasz młode firmy? Chcesz dowiedzieć się jak projektować i ulepszyć usługi, aby naprawdę służyły startupom?

Przyjdź na bezpłatne szkolenie „Od pomysłu do sukcesu – efektywne usługi biznesowe dla start-upów”, które dla wszystkich zainteresowanych przedstawicieli instytucji otoczenia biznesu poprowadzą eksperci PPNT.

Szkolenie odbędzie się w dniach 5-6 grudnia 2016 r. w Poznaniu w Hotelu Moderno, przy ul. Kolejowej 29 w Poznaniu. Aby wziąć udział należy przesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy (pobierz) na adres jakub.betkowski@ppnt.poznan.pl

Dlaczego warto?

  • Podczas warsztatu uczestnicy uzyskają nie tylko wiedzę, ale również praktyczne umiejętności, jak zdobyć potencjalnego klienta i przygotować dla niego szytą na miarę usługę doradczą.
  • Warsztat zostanie przeprowadzony w sposób interaktywny ułatwiając uczestnikom przyswojenie wiedzy i dając im możliwość dzielenia się swoimi spostrzeżeniami.
  • W trakcie warsztatu odbędą się spotkania z przedstawicielami trzech wielkopolskich start-upów, których doświadczenia uzupełnią prezentowany materiał.
  • Warsztaty to okazja do wymiany doświadczeń, ale też poznania najnowszych trendów branżowych i dopasowania do nich oferty Twojej instytucji.

Warsztat jest bezpłatny i stanowi pomoc de minimis. Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o uzyskaniu pomocy de minimis w wysokości zależnej od ilości uczestników (nie więcej niż 1560 PLN). Realizator zapewni wsparcie w przygotowaniu dokumentacji związanej z ubieganiem się o pomoc de minimis.

Liczba uczestników warsztatu jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Zachęcamy zatem do szybkiego zgłaszania się na adres: jakub.betkowski@ppnt.poznan.pl , jednak nie później niż do 25 listopada 2016.

Pliki do pobrania:

Poznański Park Naukowo-Technologiczny realizuje szkolenie na zlecenie urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego.

Szkolenie poprowadzą eksperci PPNT:

  • Katarzyna Wlaź
    absolwentka programu szkoleniowo-stażowego TOP 500 Innovators dla najlepszych naukowców oraz specjalistów ds. transferu technologii na Uniwersytecie Stanford USA. Obecnie pracuje jako Koordynator ds. Inwestycji Kapitałowych w PPNT. Koordynator merytoryczny i członek Rady Nadzorczej spółek portfelowych Fundacji UAM. Wcześniej zdobyła doświadczenie zawodowe w firmie doradczej zajmując się doradztwem gospodarczym i transakcyjnym dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jako menedżer ds. projektów koordynowała oraz sporządzała projekty związane z pozyskiwaniem kapitału zewnętrznego, w tym fundusze unijne, NewConnect, inwestor branżowy oraz finansowy.
  • Piotr Nędzewicz
    absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, podyplomowych studiów menedżerskich oraz studiów podyplomowych Menedżer Innowacji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W swojej karierze doświadczenie zdobywał w międzynarodowej firmie konsultingowej Grant Thornton, gdzie brał udział w projektach restrukturyzacyjnych oraz optymalizacyjnych. W Poznańskim Parku Naukowo-Technologicznym Fundacji UAM, jako audytor Krajowej Sieci Innowacji oraz konsultant ds. transferu technologii, odpowiedzialny był za rozwój usług proinnowacyjnych. Od 2016 r. odpowiada za nadzór właścicielski i rozwój funduszu zalążkowego PPNT. Pełni funkcję Członka Zarządu oraz zasiada w radach nadzorczych spółek, w których udziały posiada Fundacja UAM.