Blog

Client first – warsztaty dla banku Santander

2019-12-16

Mieliśmy przyjemność przygotować warsztaty biznesowe dla pracowników banku Santander. Pod indywidualne zamówienie stworzyliśmy warsztaty „Client first – jak umiejętnie dopasowywać produkty do potrzeb klientów” łączące wiedzę o design thinking z kreowaniem doświadczeń klienta. Według przedstawicieli Santander Bank Polska, którzy wzięli udział w tych warsztatach, doświadczenie pracy z nami było więcej niż pozytywne!

Jak zauważa Adrian Kaczmarek, Dyrektor ds. Zarządzania projektami i Rozwoju Narzędzi MŚP w Santander Bank Polska, tylko my zapewniliśmy kompleksową ofertę w obszarze, który interesował Bank.

Zrozumienie potrzeb klienta to klucz do stworzenia nowoczesnych i konkurencyjnych produktów oraz usług. Dążąc do podnoszenia kwalifikacji naszych pracowników w tym zakresie, szukaliśmy na rynku szkoleniowym usługi obejmującej zakresem tematycznym obszary takie jak design thinking, user experience oraz customer discovery, która dodatkowo byłaby dostosowana do branży finansowo-bankowej. Tak szeroki zakres merytoryczny znaleźliśmy jedynie w ofercie Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego.

Nic dziwnego! Jesteśmy miejscem, w którym wszystkie firmy, niezależnie od branży i wielkości, znajdą wsparcie w rozwoju ich biznesu. Już od prawie 25 lat rozwijamy portfolio naszych usług, tak aby znalazły się tam zarówno usługi analityczne dla nowych technologii, jak i wsparcie biznesowe w ekspansji rynkowej czy warsztaty dla pracowników rozwijające ich umiejętności miękkie.

Cały ekosystem wsparcia

W razie potrzeby możemy też skorzystać z dobrodziejstwa parkowego ekosystemu. Tym razem do współpracy zaprosiliśmy naszych lokatorów, którzy służyli przedstawicielom banku profesjonalną informacją zwrotną.

Podczas szkolenia „Client first– jak umiejętnie dopasowywać produkty do potrzeb klientów” przedstawiciele różnego szczebla naszego banku mieli okazję nie tylko zapoznać się z najnowocześniejszymi metodami pracy z klientem i opracowywania produktów zgodnych z potrzebami rynku, ale również mogli przećwiczyć omawiane narzędzia przeprowadzając wywiady z przedsiębiorcami z interesujących nas branż – dodaje Adrian Kaczmarek.

Nasze wspólne doświadczenie miało tak wiele pozytywnych stron, ponieważ w PPNT zawsze staramy się podejść kreatywnie do każdego zapytania. Oznacza to, że korzystamy zarówno z wiedzy naszych trenerów, jak i z szerokiej sieci kontaktów zewnętrznych. Wszystko po to, aby zapewnić naszym klientom dokładnie to, czego potrzebują. Potwierdza to Santander Bank Polska:

Już sama obecność w Poznańskim Parku Naukowo-Technologicznym będącym miejscem, w którym powstają innowacyjne rozwiązania była dla naszych pracowników niezwykle inspirująca. Cieszę się z nawiązanej współpracy i zdecydowanie polecam PPNT jako profesjonalną firmę organizującą biznesowe szkolenia szyte na miarę potrzeb firmy.

 

Polecamy się! ppnt@ppnt.poznan.pl

Zdjęcia w galerii: Magdalena Strzelewicz
Zdjęcie główne: freepik.com
Współautor: Anna Padewska-Organ

Magdalena Piątek

Pracownik Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego w latach 2014-2020.

Magdalena pełniła w PPNT funkcję specjalistki komunikacji i marketingu treści, rzecznik prasowy, PRowiec.

Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych UAM oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym i w Wyższej Szkole Bankowej.

W PPNT, od 2014 r. zajmowała się budowaniem i opowiadaniem ciekawej historii Parku, jego lokatorów, pracowników i klientów.