Innowacje w czasie niepewności. Odkryj potrzeby klientów
2020-05-08Jakie są faktyczne potrzeby klientów? To chyba najważniejsze pytanie, jakie zadają sobie przedsiębiorcy! Jak je rozpracować, aby z powodzeniem utrzymać się na rynku w czasach niepewności biznesowej? Postaramy się odpowiedzieć na to pytanie już 21 maja w czasie webinarium „Jak wprowadzać innowacje w czasach niepewności?”
Czy wystarczająco dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i na nie odpowiadamy? To ważne pytanie dla firm, które starają się przetrwać lub chcą się upewnić się, że po pandemii biznes przetrwa. Znajomość klientów i rynku, to najlepsza droga do tego, aby zatrzymać przy sobie obecnych i znaleźć nowych.
21 maja o godz. 12:00 zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnym webinarze „Jak wprowadzać innowacje w czasach niepewności?”. Omówimy narzędzia Odkrywania Potrzeb Klientów na przykładach firm, które w obecnych czasach skutecznie ich używają. I w rezultacie mogą oferować wysokiej jakości produkty i usługi, utrzymują klientów i zapewniają sobie przewagę nad konkurencją.
W trakcie webinaru poruszymy kilka tematów:
- Pokażemy na przykładach, jak klienci różnych branż myślą o produktach i usługach oraz jak ich używają w różnych sytuacjach. Skupimy się przy tym na obecnym stanie rynku.
- Wprowadzimy Cię w metodykę „Customer Discovery” (odkrywania potrzeb klientów). Podejście to świetnie sprawdza się przy tworzeniu startupów, ale jest też uniwersalnym narzędziem pomagającym wychwycić i ustalić potrzeby obecnych i przyszłych klientów w firmach różnej wielkości. Pokażemy przede wszystkim, jak to podejście pozwala kreować produkty i usługi, którymi klienci będą naprawdę zachwyceni.
- A co najważniejsze, udowodnimy, że warto zadawać pytanie, kim są nasi prawdziwi klienci i jak stale można śledzić ich potrzeby.
Jeśli interesują Cię innowacje i chcesz wprowadzać nowe produkty, to obejrzyj nagranie webinara
Podpowiadamy, jak to robić, nawet gdy czasy dla biznesu są niepewne! |
Szkolenie poprowadzą:
Dr Anna Mieczakowski jest naukowcem i praktykiem zajmującym się User Experience oraz strategiem biznesu wspierającym firmy w dotarciu do potrzeb ich klientów, rozwoju produktów oraz rozwoju procesów biznesowych wewnątrz organizacji. Tworzy strategie biznesowe dla dotychczasowych i nowych produktów, a także wspiera firmy różnej wielkości w wejściu na rynek. Ma bogate doświadczenie w konsultingu w zakresie User Experience oraz zarządzaniu. Posiada stopień doktora z zakresu ‘user-centred design’ University of Cambridge. Jej prace z zakresu ‘user-centred design’ były cytowane w czołowych, międzynarodowych czasopismach oraz na konferencjach tematycznych. W 2012 roku, założyła firmę Ameliot, by pomagać organizacjom w budowaniu produktów i usług, które w najwyższym stopniu odpowiadają na potrzeby ich klientów. Warsztaty dot. user experience prowadziła również w ramach międzynarodowego projektu „MERLIN”.
Natalia Rymarczuk, Od ponad 10 lat wspiera rozwój pomysłów i przedsiębiorstw; współpracuje z firmami, nauką i organizacjami związanymi z innowacyjnością. W PPNT od 2016 roku pracuje ze startupami, spinoff-ami i partnerami ze środowiska biznesowego. Wspiera też innowatorów w projektach międzynarodowych, które pomagają w rozwoju ich wiedzy, biznesu i technologii. Prowadzi warsztaty z kreowania innowacji, w tym z modeli biznesowych. Pasjonatka zdobywania wiedzy międzysektorowej i wdrażania jej w codziennej pracy. Podzieli się swoimi refleksjami nt. funkcjonowania w warunkach dużej niepewności i wprowadzania w takich warunkach nowatorskich rozwiązań