Śniadanie z social media superhero
2016-03-01Chcesz nawiązać nowe kontakty biznesowe, a dodatkowo pogłębić swoją wiedzę z zakresu social mediów? Czy media społecznościowe są potrzebne Twojej firmie? Jaki kanał w social mediach wybrać i jakie wiążą się z tym korzyści? Jak radzić sobie z krytyką i hejtem? Między innymi na te pytania odpowie Piotr Janus, community manager w Komputronik S.A., podczas kolejnego „Śniadania z…”, które odbędzie się 22 marca w Poznańskim Parku Naukowo-Technologicznym.
Prelegent przekaże praktyczne wskazówki dotyczące komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych. Na przykładach firm – uczestników spotkania omówi i podpowie, w jaki sposób zwiększyć skuteczność podejmowanych działań. Będzie czas na zadawanie pytań, wymianę doświadczeń i wizytówek. Wszystko to w miłej atmosferze, podczas śniadania.
UWAGA: Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o wpisaniu na listę uczestników decyduje zgłoszenie za pośrednictwem formularza oraz uiszczenie opłaty rejestracyjnej w wysokości 20 zł brutto od osoby.
***
Piotr Janus, Community Manager Komputronik S.A.
Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz politologii na UAM. Swoje pierwsze kroki stawiał w firmie dotPR jako junior account. Do jego zadań należało wdrażanie i koordynacja działań z zakresu PR oraz Social Media. Pracował z takimi markami jak Lexumedica, PGA Erigo, Walutomat, Allegro, Tripsta. W kolejnych latach zajmował się copywritingiem w poznańskim domu produkcyjnym oraz start-upie. Od dwóch lat związany z marką Komputronik. Najpierw na stanowisku specjalisty ds. mediów społecznościowych, a następnie community managera. Odpowiada za całą komunikację firmy ze społecznością w kanałach online oraz offline’owych. Specjalizuje się w tematach związanych z brandingiem oraz wizerunkiem marki. Obecnie silnie rozwija działania dotyczące zagadnień gamingu i e-sportu.