Aktualności

CUSTOMER EXPERIENCE: Zapraszamy na dwudniowe warsztaty z zakresu tematyki Customer Discovery oraz Interpreting the Customer z elementami UX

2019-03-04

Online content marketing and web analytics concept -Version 3

WYDAJE CI SIĘ, ŻE WIESZ, DLA KOGO STWORZYŁEŚ SWÓJ PRODUKT? JESTEŚ PEWIEN, ŻE INNOWACJA, KTÓRĄ OPRACOWAŁEŚ ZNAJDZIE SWOICH ODBIORCÓW? A MOŻE TWÓJ KLIENT MA INNE POTRZEBY NIŻ SAM ZAŁOŻYŁEŚ? POMOŻEMY CI TO ODKRYĆ!

Coca-cola miała być lekiem na ból głowy, a penicylina powstała przypadkiem, przy okazji poszukiwania szczepionki na tyfus. Przypadkowość w odkrywaniu niektórych z najpopularniejszych produktów naszych czasów dowodzi, że sukces czasami jest tuż obok. Trzeba jednak go dostrzec. A kluczem do sukcesu jest klient i jego potrzeby.

CUSTOMER EXPERIENCE – ODKRYJ SWOJEGO KLIENTA

Zapraszamy na dwudniowe warsztaty z zakresu tematyki Customer Discovery oraz Interpreting the Customer z elementami UX

Dla kogo

Warsztaty skierowane są głównie do naukowców, innowatorów oraz przedstawicieli firm technologicznych. Dla tych, którzy mają produkt lub pomysł, ale brakuje im wiedzy lub umiejętności, aby poprowadzić go biznesowo. Podczas warsztatów pokażemy jak zidentyfikować i poznać potrzeby swoich klientów. Szkolenie przybliża umiejętności biznesowe, daje także narzędzia oraz wiedzę jak je wykorzystać. Nasze działania i program warsztatów realizujemy w ramach międzynarodowej współpracy z takimi instytucjami jak np. St John’s Innovation Centre/ Uniwersytet w Cambridge

Na dwudniowe warsztaty Customer Experience, składa się:

  • Dzień 1. Customer Discovery
  • Dzień. 2 Interpreting the Customer z elementami UX

Można wziąć udział w obu lub tylko w wybranym dniu warsztatów

Tożsame spotkania odbędą się Poznaniu i Warszawie

  • Poznań

Data: 28-29.03.2019

Miejsce: +Jeden (ul. Za Bramką 1, Poznań)

Czas: 10.00-15.00

ZAPISZ SIĘ

Rekrutacja trwa do 24.03.2019

  • Warszawa

Data: 02-03.04.2019

Miejsce: Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej (ul. Rektorska 4, Warszawa).

Czas: 10.00-15.00

ZAPISZ SIĘ

Rekrutacja trwa do 27.03.2019

Warsztaty CUSTOMER EXPERIENCE są bezpłatne i realizowane w ramach programu Merlin.

Ramowa Agenda

Dzień 1. Customer Discovery

  • Wprowadzenie do metodyki Customer Development, pomagającej wychwycić i ustalić potrzeby klientów, a następnie wykreować produkty i usługi, którymi klienci będą naprawdę zachwyceni
  • „4 steps to epiphany” – cztery kroki do walidacji i wdrożenia naszego pomysłu biznesowego w metodyce Customer Development
  • Customer Discovery – dlaczego warto zadać pytanie, kim są nasi prawdziwi klienci?
  • Problem statement – jak sprawdzić, czy nasz biznes rozwiązuje właściwy problem?
  • Klient vs. użytkownik – jak dowiedzieć się, kim jest nasz klient skłonny zapłacić za nasze rozwiązanie?
  • Badania i wywiady z klientami – jak zadawać właściwe pytania?
  • Customer Validation – jak sprawdzać, czy nasze założenia są słuszne?

 

Dzień 2. Interpreting the Customer & UX

  • Uporządkowanie informacji zwrotnych od klientów w zadania umożliwiające rozwój produktu
  • Innowacja jako proces
  • Nowe metodologie i narzędzia do segmentacji różnych rodzajów klientów, oraz interpretacji opinii i funkcjonalnych i emocjonalnych potrzeb klienta
  • Narzędzia do rejestrowania potrzeb klientów i integrujące informacje zwrotne w procesie rozwoju produktu
  • Jak informacja od klienta wpływa na rozwój innowacji
  • User-Centred design – proces kreowania produktu, który uwzględnia klientów w każdej fazie tworzenia i testowania, tym samym wzmacniając relacje z klientem
  • Znaczenie doświadczenia użytkownika (UX) w projektowaniu produktu lub procesu, będącym jednym z głównych nurtów metodologii User-Centred design
  • Omówienie wielu metod przydatnych w tworzeniu UX design – Customer Journey, Personas, Ethnography, Content Analysis itd.
  • Sposoby ekonomicznego tworzenia prototypów produktów i usług oraz metody iteracyjnego testowania ich przez klientów
  • Dostęp do i demonstracje darmowych symulatorów i kalkulatorów online pomagających w oszacowaniu zdolności poznawczych, fizycznych i zmysłowych przyszłych klientów, które mogą być potrzebne do użytkowania danego produktu albo usługi

 

Prowadząca

Dr Anna Mieczakowski jest naukowcem i praktykiem zajmującym się UX oraz strategiem biznesu wspierającym firmy w dotarciu do potrzeb ich klientów, rozwoju produktów oraz rozwoju procesów biznesowych wewnątrz organizacji. Dr Anna Mieczakowski tworzy strategie biznesowe dla dotychczasowych i nowych produktów. Posiada stopień doktora z zakresu ‘user-centred design’ (University of Cambridge) oraz bogate doświadczenie w konsultingu w zakresie User Experience oraz zarządzaniu. Jej prace z zakresu ‘user-centred design’ były cytowane w czołowych, międzynarodowych czasopismach oraz na konferencjach tematycznych.  W 2012 roku, Anna założyła firmę Ameliot, by pomagać organizacjom w budowaniu produktów i usług, które w najwyższym stopniu odpowiadają na potrzeby ich klientów.


„Let’s face it – design is everywhere, from everything we are wearing, looking at, hearing or holding. That’s why the UX (User Experience) practice is so important during the design of any product, service or experience, because it helps organisations of all types and sizes to truly understand who their customers are by looking deeply into how people think about and act with products and services. UX will help you to humanise your technology, differentiate from competition and gain a larger customer following, as people always fall in love with designs that love and appreciate them”
(Dr Anna Mieczakowski)

Warsztat odbędzie się w języku polskim. Materiały będą udostępnione w języku angielskim.

Organizator – Poznański Park Naukowo-Technologiczny, zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia rekrutacji.

Projekt otrzymał finansowanie z programu „Horyzont 2020” w ramach umowy o dotację nr 780460.

Flaga-EU_Merlin_opis_angmerlinHigh