Trening skutecznej sprzedaży
2015-06-11Sprzedaż to temat, z którym musi zmierzyć się większość firm i instytucji. Jak przekonać odbiorcę do naszego produktu lub usługi? Co zrobić, aby klient chętnie do nas wracał? Jak powinna wyglądać skuteczna rozmowa handlowa? Na te pytania odpowie ekspert z Grupy Menadżerskiej Siła Zespołu podczas szkolenia „Trening skutecznej sprzedaży” już 30 czerwca w PPNT.
Szkolenie jest przeznaczone przede wszystkim dla kadry handlowej oraz pracowników, którzy mają kontakt z klientami zarówno od strony sprzedaży, jak i obsługi.
Podczas szkolenia:
- Dowiesz się jak wygląda efektywny proces sprzedaży
- Zrozumiesz, dlaczego klienci nie chcą od Ciebie kupować
- Nauczysz się badać potrzeby Klientów
- Dowiesz się jak pozyskiwać niezbędne informacje od Klienta, aby przekonać go do zakupu
- Będziesz umiał dopasować właściwie swoją ofertę do oczekiwań klientów
- Przestaniesz bać się podstawowego zastrzeżenia „ZA DROGO”…
Szkolenie „Trening skutecznej sprzedaży” jest płatne. Cena wynosi:
- 200 zł netto/ osobę + 23% VAT – dla Lokatorów PPNT
- 500 zł netto/osobę + 23% VAT – dla firm niebędących Lokatorami PPNT
Aby zapisać się na szkolenie należy do 26 czerwca wypełnić formularz zgłoszeniowy: TUTAJ
Płatności należy dokonać przelewem na konto 44 1750 1019 0000 0000 0099 9997 (Raiffeisen Bank Polska S.A.), nazwa – Fundacja UAM, w tytule wpisując – Trening skutecznej sprzedaży oraz imię i nazwisko uczestnika.
UWAGA: Wpisanie na listę uczestników następuje dopiero w momencie przesłania na adres roman.niedzielski@ppnt.poznan.pl potwierdzenia przelewu.
***
Hanna Mańczak-Jankiewicz – Trener Biznesu
Pracuje zgodnie z mottem Petera Duckera „Najpierw zarządzaj sobą później innymi i organizacją”. Doświadczony, 14-letni praktyk z zakresu: budowania i zarządzania zespołem sprzedażowym oraz zarządzania rozproszoną strukturą sprzedaży. Specjalista w zakresie rozwijania Kompetencji Managerskich i Osobistych. Politolog, certyfikowany Trener Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Posiada trzynastoletnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej produktów i usług finansowych, a także dziewięcioletnie doświadczenie w kierowaniu rozproszoną strukturą sprzedaży. Piastowała stanowiska sprzedawców, kierowników, dyrektorów oraz dyrektorów regionu. Zdobywała doświadczenie zarówno w kanale tradycyjnym (placówki bankowe), jak i w kanale mobilnym – tworząc i zarządzając kanałami mobilnych sprzedawców. Pasjonat rozwoju zawodowego, Doradca Zawodowy, zwolennik zasady „Rób to, w czym jesteś najlepszy”.