Efektywny transfer technologii – seminarium w PPNT
2017-04-14Już 25 kwietnia zapraszamy na wyjątkowe seminarium poświęcone debacie o szansach i możliwościach, jakie stoją przed przedstawicielami nauki w obliczu współpracy z przemysłem. Spotkanie „Chances and opportunities for effective technology transfer” poprowadzi Michel Morant, vice-Prezydent stowarzyszenia ASTP-PROTON – europejskiego stowarzyszenia zajmującego się transferem technologii z nauki do biznesu, dyrektor Działu Współpracy z Biznesem Uniwersytetu w Liege, Prezes spółki spin off tego uniwersytetu.
Ekosystem innowacji ciągle rozwija się, niosąc coraz większe pole manewru dla instytucji nauki w zakresie jej odpowiedzi na potrzeby biznesu. Powstają nowe narzędzia służące efektywnemu transferowi wiedzy i technologii, a przemysł zaczyna postrzegać naukę jako partnera biznesowego. W związku z tym, warto być na bieżąco z najnowszymi trendami w tej branży, aby móc w pełni odpowiedzieć na potrzeby rynku.
W związku z tym, zachęcamy przedstawicieli centrów transferu technologii oraz instytucji pośredniczących w wymianie wiedzy i wyników prac badawczych między nauką a biznesem do udziału w wydarzeniu. Zapewniamy możliwość żywej dyskusji, wymiany doświadczeń oraz kuluarowych rozmów z naszym kluczowym gościem.
Spotkanie odbędzie się w języku angielskim. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
ZAPISZ SIĘ NA SPOTKANIE
***
Spotkanie organizowane jest w ramach programu Progress TT – Capacity Building Programme for Technology Transfer, do którego nasz Park został zakwalifikowany razem z 15 innymi centrami transferu technologii z całej Europy.
Program przewiduje wsparcie pracowników centrów transferu technologii przez wybitnych ekspertów i mentorów europejskich, działających w instytucjach kluczowych dla współpracy nauki z biznesem. Pomoc opiera się na bezpośredniej pracy z ekspertem realizowanej podczas sesji mentoringowych, nastawionych na podnoszenie kompetencji w zakresie m.in. scoutingu technologii, oceny potencjału własności intelektualnej, czy budowania relacji z biznesem.