ABSL Start-Up Challenge – zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie!
2019-04-04ABSL Start-Up Challenge to największy w Polsce konkurs w sektorze nowoczesnych usług biznesowych dla innowatorów i start-upów. Firmy reprezentujące tę branżę zatrudniają w Polsce ponad 300 tysięcy osób. Podczas trzech poprzednich edycji blisko 200 start-upów miało możliwość zaprezentowania swoich produktów i usług polskim oraz międzynarodowym korporacjom. PPNT jest partnerem tego wydarzenia.
Celem projektu jest wybór start-upów gotowych do nawiązania komercyjnej współpracy z partnerami ABSL Start-Up Challenge i członkami ABSL.
Swoją ofertę biznesową przygotujecie we współpracy z ekspertami rynkowymi posiadającymi doświadczenie w zakresie budowy propozycji projektów start-upowych w środowisku największych korporacji.
Co można zyskać? Bezpośredni dostęp do liderów polskiego rynku nowoczesnych usług dla biznesu, możliwość zaprezentowania się na jednej z najbardziej unikalnych konferencji w Polsce – a przede wszystkim realną szansę na budowę wartości Waszej firmy w oparciu o wspólne przedsięwzięcia.
Poszukiwane są start-upy dysponujące doświadczeniem we współpracy z dużymi firmami lub dysponujących ofertą dla dużego biznesu. Obecnie zbierane są zgłoszenia od start-upów, które dostarczą rozwiązania jak najlepiej pasujące do kryteriów naszych Partnerów Biznesowych, lub mogą się powalić niezwykłymi projektami w jednej z czterech kategorii: Fintech, HR Tech, Robotics & Process Automation oraz Sales & Marketing Tech.
Jakich rozwiązań szuka ABSL:
– projekty Massive Data Automation,
– rozwiązania pozwalające na zautomatyzowane zarządzanie przetwarzaniem dokumentacji,
– integracji danych pochodzących z różnych źródeł, w zakresie wsparcia sprzedaży,
– narzędzia wsparcia decyzyjnego i oceny potencjału rynkowego potencjalnych partnerów działających w obszarze e-commerce,
– rozwiązania pozwalające na przygotowywanie prototypów prezentacyjnych produktów dla zespołów sprzedażowych w zakresie wsparcia marketingowego,
– rozwiązań i produktów wspomagających kampanie omnichannel marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem śledzenia ścieżki klienta w kanale fizycznym i korelowanie jej z jego aktywnością w kanale cyfrowym. Mile widziane technologie i produkty pozwalające rozpoznać aktywność klienta w punkcie sprzedaży i wzmacniające jego doświadczenie zakupowe,
– rozwiązania i produkty oferujące możliwość mikrosegmentowania w oparciu o profile behawioralne klientów. Ważna jest umiejętność pozyskiwania danych o tych profilach, monitorowania konwersji w mikrosegmentach, do których przynależą, i prognozowania ich w krótkim terminie,
– rozwiązania i produkty z zakresu automatyzacji kampanii marketingowych w omnichannel.
ABSL poszukuje spółek z historią rynkową, zweryfikowaną technologią i gotowością do wdrożenia w ciągu 3 miesięcy. Mile widziane będą rozwiązania skalowalne oraz elastyczne pod względem integracji z infrastrukturą technologiczną klienta.
Etapy projektu: Nabór >>> Mentoring >>> Półfinały i Wielki Finał >>> Wsparcie wdrożeń
Informacje o projekcie i rejestracja >>>
Nabór trwa do 17 kwietnia!
ABSL na Facebook’u
Zapraszamy do uczestnictwa!