Jak zrozumieć klienta. Webinar
2020-06-182 lipca podpowiemy, jak „wyjść do ludzi”, aby porozmawiać z klientem oraz do czego może się to przydać w biznesie. Zapraszamy na bezpłatny webinar „Jak zrozumieć klienta”
Konsultanci pracujący z firmami często doradzają, aby przed rozpoczęciem projektowania kolejnego produktu lub usługi „wyjść z budynku” i porozmawiać ze swoimi klientami, bo to od nich można uzyskać najbardziej wiarygodne informacje dotyczące rozwoju pomysłu. W rezultacie, dzięki informacjom które nam przekażą, można oferować wysokiej jakości produkty i usługi, na które będzie określony popyt, ponieważ spełniają faktyczne potrzeby klientów. Stwarzamy również możliwość utrzymania swoich dotychczasowych klientów i zapewnienia sobie przewagi nad konkurencją. Na tym założeniu opiera się wiele skutecznych narzędzi m.in. Customer Discovery czy Design Thinking. W teorii prowadzenie wywiadów z klientami brzmi ekscytująco i logicznie, natomiast odpowiedź na pytanie „Jak zrozumieć klienta? ” zaczyna stanowić prawdziwe wyzwanie.
Jeśli interesują Cię innowacje i chcesz wprowadzać nowe produkty, to obejrzyj nagranie z tego webinara
Podpowiadamy, jak to robić, aby zrozumieć klienta i jego wiedzę wykorzystać w biznesie! |
Dołącz do nas
Będzie to kolejne spotkanie z cyklu INNOWACJE W CZASIE NIEPEWNOŚCI. ODKRYJ POTRZEBY KLIENTÓW (poprzednie spotkanie można obejrzeć tutaj >>>), poświęcimy je kluczowemu momentowi „wyjścia z budynku” i rozmowie z klientem, a w zasadzie temu jak się do niej przygotować. Opowiemy jak firmy testują hipotezy dotyczące potrzeb klientów oraz jak najtaniej i najszybciej testować pierwsze rozwiązania. Podzielimy się bardzo praktycznymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia scenariuszy i prowadzenia wywiadów.
W trakcie webinaru porozmawiamy o:
- roli właściwego zadawania pytań w metodyce Customer Discovery/Customer Development;
- testowaniu hipotez dotyczących poszczególnych elementów Biznes Model Canvas;
- przykładach firm testujących hipotezy problemu i produktu;
- tym jak przygotować się do pierwszego wywiadu z klientem (praktyczne wskazówki);
- tym jak zadawać pytania aby uzyskać wiarygodne odpowiedzi klientów.
Dla kogo?
Ten webinar dedykujemy osobom, które chcą wziąć sprawy w swoje ręce i spróbować uzyskać samodzielnie wiarygodne informacje od swoich klientów. Zapraszamy również słuchaczy, którzy mają już za sobą pierwsze próby przeprowadzania wywiadów i poszukują praktycznych wskazówek ich prowadzenia.
Zarejestruj się na webinar: „Jak zrozumieć klienta? – sztuka zadawania pytań”
Spotkanie on-line poprowadzą:
Anna Padewska-Organ: w PPNT od 8 lat współtworzy i realizuje programy skierowane do start-upów oraz osób zainteresowanych projektowaniem usług. Specjalizuje się w tematach związanych z Design Thinking, modelami biznesowymi i pracą zespołową. Posiada wieloletnie doświadczenie w moderowaniu procesów grupowych. Obecnie pracuje z firmami w oparciu o autorski warsztat, który pozwala określić cele i wartości firmy przy pełnym zaangażowaniu wszystkich pracowników, tak aby wspólnie obrane kierunki budziły entuzjazm i zaangażowanie zespołu. Wierzy, że innowacje powstają w środowisku, gdzie przenikają się sprawnie działające procesy i dobre relacje międzyludzkie. Absolwentka Ekonomii (UEP) oraz Psychosomatyki i Somatopsychologii (SWPS)
Dr Anna Mieczakowski: jest naukowcem i praktykiem zajmującym się User Experience oraz strategiem biznesu wspierającym firmy w dotarciu do potrzeb ich klientów, rozwoju produktów oraz rozwoju procesów biznesowych wewnątrz organizacji. Tworzy strategie biznesowe dla dotychczasowych i nowych produktów, a także wspiera firmy różnej wielkości w wejściu na rynek. Ma bogate doświadczenie w konsultingu w zakresie User Experience oraz zarządzaniu. Posiada stopień doktora z zakresu ‘user-centred design’ University of Cambridge. Jej prace z zakresu ‘user-centred design’ były cytowane w czołowych, międzynarodowych czasopismach oraz na konferencjach tematycznych. W 2012 roku, założyła firmę Ameliot, by pomagać organizacjom w budowaniu produktów i usług, które w najwyższym stopniu odpowiadają na potrzeby ich klientów. Warsztaty dot. user experience prowadziła również w ramach międzynarodowego projektu MERLIN.
Natalia Rymarczuk: Od ponad 10 lat wspiera rozwój pomysłów i przedsiębiorstw; współpracuje z firmami, nauką i organizacjami związanymi z innowacyjnością. W PPNT od 2016 roku pracuje ze startupami, spinoff-ami i partnerami ze środowiska biznesowego. Wspiera też innowatorów w projektach międzynarodowych, które pomagają w rozwoju ich wiedzy, biznesu i technologii. Prowadzi warsztaty z kreowania innowacji, w tym z modeli biznesowych. Pasjonatka zdobywania wiedzy międzysektorowej i wdrażania jej w codziennej pracy.