Usługi

Rozwijanie oferty w oparciu o potrzeby klientów | Design Thinking

Poznaj potrzeby swoich klientów, by lepiej dopasować do nich swoje usługi lub produkty. Proponujemy program szkoleniowy oparty na metodyce Design Thinking. W swych założeniach opiera się ona na szybkim generowaniu i testowaniu rozwiązań (np. produktów, usług, procesów) opartych na rzeczywistych potrzebach użytkowników.

Do kogo kierujemy warsztat:

  • do osób moderujących rozwiązywanie problemów w firmach,
  • managerów, kierowników, zarządzających zespołami, którzy chcą poznać techniki jak najdoskonalszego dopasowywania produktów do potrzeb użytkowników,
  • osób które wiedzą jaką siłę dla organizacji niesie ze sobą właściwa komunikacja.

Podczas warsztatu dowiesz się:

  • jak moderować pracą zespołu, tak by przynosiła największą korzyść dla klienta lub użytkownika końcowego,
  • jak weryfikować pomysły bez ponoszenia wysokich kosztów,
  • jak testować metodykę Design Thinking, która w przyszłości może wesprzeć Twój biznes,

Scenariusz warsztatu oparty jest o 5 kroków:

  • empatyzacja – umiejętne pozyskiwanie informacji od klientów,
  • właściwie zdefiniowanie wyzwania,
  • wygenerowanie pomysłu,
  • stworzenie prototypu,
  • przetestowanie prototypu.

Jak pracujemy:

  • warsztat,
  • praca nad wyzwaniem zaproponowanym przez prowadzących lub Państwa firmę, co zależeć będzie od celów, które wyznaczymy wspólnie z klientem.
  • Lokalizacja do uzgodnienia wspólnie z klientem,
  • 8h (wraz z przerwami)
Seo wordpress plugin by www.seowizard.org.