Rozwijanie oferty w oparciu o potrzeby klientów
Poznaj potrzeby swoich klientów, by lepiej dopasować do nich swoje usługi lub produkty. Proponujemy program szkoleniowy oparty na metodyce Design Thinking. W swych założeniach opiera się ona na szybkim generowaniu i testowaniu rozwiązań (np. produktów, usług, procesów) opartych na rzeczywistych potrzebach użytkowników.
Do kogo kierujemy warsztat:
- do osób moderujących rozwiązywanie problemów w firmach,
- managerów, kierowników, zarządzających zespołami, którzy chcą poznać techniki jak najdoskonalszego dopasowywania produktów do potrzeb użytkowników,
- osób które wiedzą jaką siłę dla organizacji niesie ze sobą właściwa komunikacja.
Podczas warsztatu dowiesz się:
- jak moderować pracą zespołu, tak by przynosiła największą korzyść dla klienta lub użytkownika końcowego,
- jak weryfikować pomysły bez ponoszenia wysokich kosztów,
- jak testować metodykę Design Thinking, która w przyszłości może wesprzeć Twój biznes,
Scenariusz warsztatu oparty jest o 5 kroków:
- empatyzacja – umiejętne pozyskiwanie informacji od klientów,
- właściwie zdefiniowanie wyzwania,
- wygenerowanie pomysłu,
- stworzenie prototypu,
- przetestowanie prototypu.
Jak pracujemy:
- warsztat,
- praca nad wyzwaniem zaproponowanym przez prowadzących lub Państwa firmę, co zależeć będzie od celów, które wyznaczymy wspólnie z klientem.
- Lokalizacja do uzgodnienia wspólnie z klientem,
- 8h (wraz z przerwami)