Usługi

Kto pyta nie błądzi

„Kto pyta nie błądzi” zaprasza na serię spotkań!

Projekt „Kto pyta nie błądzi” zaprasza mieszkańców Poznania i okolic na serię inspirujących spotkań edukacyjnych. Celem projektu jest obalenie mitów naukowych i promowanie wiedzy w obszarach zdrowia, społeczeństwa, nauki i technologii.

„Kto pyta nie błądzi” oferuje mieszkańcom możliwość uczestnictwa w 24 spotkaniach z ekspertami. Spotkania te będą okazją do zdobycia rzetelnej wiedzy, obalenia szkodliwych mitów i wzmocnienia kompetencji cyfrowych uczestników. Dodatkowo eksperci odpowiedzą również na pytania zadane przez uczestników.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Interdyscyplinarne podejście do nauki: Spotkania pokrywają szeroki zakres tematów – od żywienia i urbanistyki po inżynierię i ochronę środowiska.
  • Dostęp do ekspertów: Uczestnicy będą mieli okazję zadawać pytania i otrzymywać rzetelne odpowiedzi od uznanych specjalistów.
  • Obalanie mitów: W dobie dezinformacji projekt stawia na edukację jako narzędzie walki z fake-newsami.
  • Bezpłatny dostęp do wiedzy: Wszystkie spotkania są bezpłatne, a na zakończenie projektu uczestnicy otrzymają dostęp do publikacji i podcastów podsumowujących.
  • Odpowiedzi na pytania. Uczestnicy mogą zadać ekspertom pytania poprzez formularz internetowy znajdujący się tutaj.

 

PODCAST KTO PYTA NIE BŁĄDZI

Farmacja

Farmacja

Żywienie

Żywienie

Urbanistyka

Urbanistyka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Transkrypcje z pierwszego cyklu spotkań:

Farmacja        Żywienie        Urbanistyka

Zachęcamy do śledzenia strony projektu i mediów społecznościowych, aby być na bieżąco z nadchodzącymi wydarzeniami i materiałami edukacyjnymi. Nie przegap tej wyjątkowej okazji do poszerzenia swoich horyzontów naukowych i technologicznych!

Dołącz do nas i odkryj, że nauka dostarcza odpowiedzi na pytania, które nurtują każdego z nas. „Kto pyta nie błądzi” – razem obalimy mity i zbudujemy społeczeństwo oparte na wiedzy i zrozumieniu.

Projekt stworzył Zespół Syntez Materiałowych Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego w ramach konkursu Społeczna Odpowiedzialność Nauki II, finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.